torblogo_mini DEBATFORUM
Hovedindgang · Svar · Statistik · Søg · Tilmeld dig · Hjælp 
 Bruger   Kode   ? 
     Debatgrupper —› Velkommen —› Kan ikke skrive    

admin
Administrator
# Sendt: 16 Mar 2007 03:00 · Redigeret af: admin
Svar 

P.t. kan du desværre ikke skrive indlæg anonymt, dvs. du kan ikke sende indlæg, medmindre du er tilmeldt og liogget ind.
Det handler om en antispam-foranstaltning, der virker lige lovlig godt.
Jeg arbejder på sagen.
I mellemtiden, hvad med at tilmelde dig?

Linda
Data
# Sendt: 27 Mar 2007 20:00
Svar 

hej
Får vi ikke snart en avis kontainer igen ved blok H.
V.H. Linda

lys
Data
# Sendt: 12 Apr 2007 15:31
Svar 

Prøver lige igen. Får vi ikke snart en avis container igen ved blok H.

v.h. Linda

admin
Administrator
# Sendt: 26 Apr 2007 12:53 · Redigeret af: admin
Svar 

Kære Linda

Jeg er simpelthen så glad for, at der i hvert fald er én - dig - som skriver i vores debatforum. Mange, mange tak!

Min computer har været helt underlig i lang, lang tid, og det er grunden til, at jeg ikke har svaret.
Når så det er sagt, vil jeg skynde mig - for læsernes skyld (jeg tror, du ved alt om det :-) - at henlede opmærksomheden på Hjælp overskriften Vigtigt, næstsidste afsnit.

Aviscontaineren, erfarer jeg, har kommunen fjernet, fordi der har været hærværk på den gentagne gange. Muligvis får vi en kommunal løsning igen engang, men vi har ikke noget konkret løfte.

Dit indlæg burde nok have været placeret i gruppen "hvad som helst" :-) og måske tillader jeg mig at rydde op en dag :-)

Men først og fremmest, det er vildt lækkert, at du skriver, og en dag kan det da være, at der kommer gang i den.

Hej, Otto

admin
Administrator
# Sendt: 2 Jul 2007 02:17 · Redigeret af: admin
Svar 

Stadig ikke muligt at skrive anonymt.
Det er nu ikke antispamforanstaltningen der der virker lige lovlig godt, som jeg sagde. Den er kodet, som den skal.
Men det har vist sig, at vores udbyder ikke gider åbne for en simpel funktion i et program (PHP) på deres server.
Den nødvendige funktionalitet er altså ikke til stede for os, og vi påtænker at skifte udbyder. Indtil da, venligst tilmeld dig.
I øvrigt, har du læst Hjælp?

admin
Administrator
# Sendt: 25 Aug 2007 00:07 · Redigeret af: admin
Svar 

Uha!
En venlig sjæl ringede og fortalte mig, at man ikke kan tilmelde sig.
Jeg anede det ikke, men det er selvfølgelig p. gr. a. det, jeg har beskrevet i indlægget ovenfor. Nu må jeg snart se at få gjort noget ved det.
Hmm. Ikke underligt, at vores debatforum praktisk taget ikke har været brugt.
Øv!

Fed skrift  Kursiv  Understreget  Billedelink  Link    Hjælp til knapperne

Bruger   Kode   ?   

Skriv selve dit indlæg i det store tekstfelt her ovenover. Du må meget gerne sende dit indlæg anonymt.
 Et hvilket som helst navn i brugerfeltet duer, bare det ikke er taget i brug i forvejen. Hvis du ikke skriver navn, bliver du kaldt
 NN, men det er jo ikke helt smart med flere NN'ere i en tråd. Allerhelst, vær sød at tilmelde dig. Hvorfor? Venligst, læs
her!

Skift til gruppen